سرخط خبرها

بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد در ایستگاه پایانی | اکران ۹ فیلم در سینما‌های مشهد

  • کد خبر: ۱۵۰۱۱۸
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد در ایستگاه پایانی | اکران ۹ فیلم در سینما‌های مشهد
بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد، امروز با اکران ۹ فیلم در ۶ پردیس سینمایی منتخب به پایان می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از ۱۷ بهمن ماه آغاز شده بود، امروز ۲۴ بهمن ماه با اکران ۹ فیلم در ۶ پردیس منتخب به پایان می‌رسد.

در این دوره از جشنواره، فیلم‌های «در آغوش درخت»، «هفت بهار نارنج»، «کت چرمی»، «جنگل پرتقال»، «عطرآلود»، «شماره ۱۰»، «روایت ناتمام سیما»، «سرهنگ ثریا»، «یادگار جنوب»، «هایپاور»، «بعد از رفتنن»، «هوک»، «آن‌ها مرا دوست داشتند»، «چرا گریه نمی‌کنی»، «پرونده باز است»، «اتاقک گلی»، «آه سرد»، «گل‌های باوارده»، «کاپیتان»، «سینما متروپل»، «وابل» و «غریب» در پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، ویلاژتوریست، سیمرغ، برفی و پارک بازار اکران شد.

ضمن این که پردیس سینمایی هویزه به اهالی رسانه و هنر اختصاص یافت و جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها نیز در این پردیس سینمایی برگزار شد.

اما بر اساس برنامه اعلام شده، در آخرین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد، فیلم اکران می‌شود که بر اساس برنامه اعلام شده، برنامه اکران فیلم‌ها به شرح زیر است:

پردیس سینمایی هویزه با نمایش ۳ فیلم «غریب» در ساعت ۱۵، «وابل» در ساعت ۱۷:۳۰ و «سینما متروپل» در ساعت ۱۹:۳۰ میزبان اهالی هنر و رسانه است.

در پردیس سینمایی آفریقا فیلم‌های «جنگل پرتقال» در ساعت ۱۷:۳۰ و «چرا گریه نمی‌کنی» در ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

پردیس سینمایی ویلاژتوریست با اکران فیلم‌های «غریب» در ساعت ۱۹:۳۰ و «کت چرمی» در ساعت ۲۲:۳۰ میزبان علاقمندان است.

در پردیس سینمای سیمرغ نیز در ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «یادگار جنوب»، در ساعت ۱۹:۳۰ فیلم «سرهنگ ثریا» و در ساعت ۲۱:۳۰ فیلم «کت چرمی» اکران می‌شود.

پردیس سینمایی برفی در ساعت ۱۹:۳۰ با فیلم «روایت ناتمام سیما» میزبان علاقمندان است. در پردیس سینمایی پارک بازار نیز از ساعت ۱۹:۳۰ فیلم «یادگار جنوب» اکران خواهد شد.

«یادگار جنوب» نیز در آخرین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد در پردیس سینمایی پارک بازار میزبان مخاطبان خود خواهد بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->